Wysokiej jakości potykacz

Wysokiej jakości potykacz

Współczesne agencje reklamowe z powodzeniem wykorzystują dostępną technologię oraz kanały komunikacji. Powszechne są reklamy w internecie, w popularnych mediach społecznościowych, na stronach internetowych, także w postaci wiadomości mailowych. Jednak obok cyfrowych technik reklamowych, tradycyjne sposoby przekazywania treści marketingowych w dalszym ciągu są stosowane i mają się całkiem dobrze. Czy to możliwe, aby tradycyjna reklama mogła uzyskać zasięg podobny do tego, jakim cieszy się reklama internetowa, czy telewizyjna?

Tradycyjne formy przekazywania treści marketingowych

potykacz owzW dalszym ciągu spotkać można takie formy reklamy, jak ulotki. Są one najczęściej dostarczane do przeznaczonych do tego miejsc w klatkach schodowych lub bezpośrednio do skrzynek pocztowych. Wiele sklepów, ma tzw. gazetki, na których znajdują się aktualne informacje, dotyczące promocji. Jednak, czy można mieć pewność, że informacje tego typu trafiają do potencjalnego klienta? Okazuje, się, że wiele osób w dalszym ciągu ceni sobie tradycyjne formy reklamy, na których znajdują się konkretne informacje. Innym sposobem przekazywania różnego rodzaju treści marketingowych są potykacze, czyli nic innego jak wykonane, najczęściej z aluminiowych ramek, stojaki, w których umieszczane są plakaty i inne treści marketingowe. Dlatego potykacz owz to wciąż popularny produkt. Najczęściej pełni funkcję reklamową, ale również ozdobną. Często spotykany jest w galeriach, obok drzwi wejściowych do sklepu, czy wysepek handlowych. Same treści, jakie znajdują się na plakacie są bardzo różne. Od aktualnych promocji, czy reklamy produktu, po menu baru, czy restauracji. Z uwagi, iż stawiane są w okolicy dużych skupisk ludzi, zasięg takiej reklamy, wbrew pozorom, jest spory.

Tego typu rozwiązania świetnie sprawdzają się w galeriach handlowych. Każdego dnia, obok witryn sklepowych, przechodzi duża liczba osób. Sam asortyment sklepu to nie wszystko. Ważna jest również odpowiednia reklama dlatego informacje dotyczące promocji, czy nowych produktów powinny być umieszczane w widocznym miejscu, najlepiej bezpośrednio obok wejścia do sklepu. Zapewnia to szerszy odbiór reklamy wśród klientów. Także restauracje i bary chętnie wykorzystują potykacze jako element reklamowy, poprzez ich praktyczne zastosowanie.